HTML

SimonTravel - Úti-beszámolóim 4+fél kontinensről

Úti-beszámolóink 4 és fél kontinensről. Régi utak lassan feltöltögetve új utak aktuálisan.

Friss topikok

Kaukázus final (Episode 9). Tbiliszi

2013.07.29. 15:54 SimonG

Szóval miután a kedves örmény üzletemberek elvittek minket a határtól a Grúz fővárosba, elindultunk gyalog a kedves teljesen romos, de viccesen olcsó Hostel Georgia-ba. A továbbra is teljesen lekattant hostlben közölték, hogy nincs hely és menjünk át testvérszállásukra a már emlegetett Hostel Romantiknak csúfolt pincébe helyezett dohányfüstös házikóba. Miután ez elől elzárkóztunk, mégis kerítettek egy szobát nekünk. Újra az a furcsa romos szobát kaptuk, aminek az oldalán volt egy nyitott vasajtó ami egy sötét romos homályba nyílt, ahová nem igazán mertünk benézni.

Este nyakunkba vettük Tbiliszit, cél a már Krisztáékkal kipróbált Lab13 nevű szórakozóhelyre, ahol Grúziához képest egész vállalható elektronikus zene ment, egy régi ház emeletén a hegyoldalban.

A kellemes tetőteraszos part után másnap nyakunkba vettük a várost. Sokadszorra meg kellett állapítanunk hogy a Lonely egy f*s. A javasolt sétaútján gyakorlatilag az összes érdekesebb szebb látnivalót, sétálós részt sikerült kihagyniuk. Tbiliszi bár sajnos különösen a belvárosában végtelenül lepusztult és romos, de van pár nagyon szépen rendbe rakott rész. Tbiliszi5.jpg

A vár bár látogatható, és egy kellemes libegő visz fel hozzá, de a romok között csak komolyabb sziklamászó tapasztalattal vállalható be sok rész, mert a félig kidőlt lépcsőkön, szikla és várfalakon egyensúlyozva lehet csak eljutni a vár fontosabb látnivalóihoz. Tbiliszi4.jpg Alatta a törkfürdő és régi muszlim emlékek viszont nagyon szépen fel van újítva. Tbiliszi3.jpgA folyó másik oldalán van egy nagy közpark, amit több a pesti bálnához hasonló épülettel és egy ilyesmi híddal próbálták feldobni.Tbiliszi.jpg

Azért jó volt ez a nyugodt nap Tbiliszire, mert a kezdeti rohangálásban sikerült gyakorlatilag az összes fontos látnivalót kihagynunk. Gyors esti kaja és shopping után újra visszarohantunk a csodás hostelünkbe, hogy 2-3 óra pihenés után csapathassunk haza a hajnali géppel!Tbiliszi2.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: Kaukázus Grúzia Tbiliszi Tbilisi

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.