HTML

SimonTravel - Úti-beszámolóim 4+fél kontinensről

Úti-beszámolóink 4 és fél kontinensről. Régi utak lassan feltöltögetve új utak aktuálisan.

Friss topikok

Miért?

2012.11.12. 11:30 SimonG

Imádok utazni, felfedezni új tájakat, megismerni távoli kultúrákat, megízlelni új ízeket. Még 6 éves sem voltam, mikor anyámmal másfél hónapig jártuk hátizsákkal, vonaton-buszon Európát. Egyetem óta pedig minden  nyáron, ősszel, télen mindig próbálok keresni valami alkalmat, hogy akár vonattal, kocsival a környéken vagy repülővel távolabb útra kelhessek. Külön szerencsésnek érezhetem magam, hogy a vegyi szennyezésekkel kapcsolatos munkám miatt is rengeteget utazhatok a világon mindenfelé. Bár az óriási vegyi robbanás után kínai Tiencsin, lehet nem klasszikus turista látványosság, de az biztos, hogy az egész napos vizsgálódás és mintavétel után miután elvittek a helyiek vacsorázni, az az egyik legemlékezetesebb ázsiai emlékem lett.

A Tripadvisor szerint 76 országban és több mint 700 településen jártam, így itt az ideje, hogy megosszam az élményeket, képeket. A világ eközben olyan gyorsan változik, hogy már csak azért is érdemes összeszedni az élményeket, hogy megmaradjon, hogy milyen is volt például Kambodzsa vagy Eritrea 10-15 éve. Sokat járok vissza olyan hatalmas országokba, mint például Indonézia, ahol hiába voltam már négyszer, de még legalább három nagy útnyi területet barangolnék be a szigetvilágban.

A válogatás, hogy miről írok kicsit véletlenszerű. Prioritást kapnak azok a helyek, amiket valamiért én tartok érdekesebbnek, illetve, ahová talán kevesebb magyar jut el, de sok hely lustaságból marad ki.

Jó olvasást, és ha valakiben felmerül kérdés, kommenteljen és én igyekeszem válaszolni!

CIMG5119.JPGLalibebela reptér (Etiópia)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://simontravel.blog.hu/api/trackback/id/tr625129460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása